Regulamin sklepu internetowego murkydesign.pl

obowiązujący od dnia 28 października 2020 r.

WSTĘP

  1. Sprzedaż produktów za pośrednictwem sklepu internetowego https://murkydesign.pl realizuje Marta Janicka, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Marta Janicka z siedzibą w Warszawie (03-752), ul. Radzymińska 36/38/40 m 65, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługująca się numerem NIP 951-175-66-95.
  2. Kontakt ze sprzedawcą możliwy jest pod adresem e-mail hello@murkydesign.pl oraz numerem telefonu +48 501 604 884.

DEFINICJE

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
  3. Sklep – sklep internetowy działający pod adresem https://murkydesign.pl.
  4. Sprzedawca – Marta Janicka, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Marta Janicka z siedzibą w Warszawie (03-752), ul. Radzymińska 36/38/40 m 65, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, posługująca się numerem NIP 951-175-66-95.
  5. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https:// murkydesign.pl/ regulamin-sklepu-internetowego.

POSTANOWIENIA WPROWADZAJĄCE

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną. Za pośrednictwem Sklepu, Kupujący może dokonać zakupu produktów widocznych na stronach Sklepu.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
  3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Kupującym a Sprzedawcą.
  4. Korzystanie ze sklepu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Kupujący następujących minimalnych wymagań technicznych:
  5. przeglądarka internetowa z obsługą java script:  Internet Explorer (wersja 8.0 lub nowsza), Mozilla Firefox (wersja 22 lub nowsza) lub Google Chrome (wersja 27 lub nowsza),
  6. minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli,
  7. posiadanie konta poczty elektronicznej, działającej na dowolnym serwerze oraz dostępu do sieci Internet.
  8. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.
  9. Prezentowane na stronach sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji odzieży, biżuterii i dodatków mają jedynie charakter informacyjny. 

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

  1. W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
    1. wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia
    1. wybrać sposób płatności poprzez kliknięcie przycisku przejścia do płatności,
    1. podać swój adres e-mail,
    1. podać dane niezbędne do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, numer telefonu, adres dostawy),
    1. zdecydować o chęci otrzymania faktury VAT,
    1. kliknąć w przycisk potwierdzający płatność.
  2. Z chwilą otrzymania od Sprzedawcy potwierdzenia złożenia zamówienia na wskazany przez Kupującego adres e-mail, Kupujący zawiera ze Sprzedawcą umowę sprzedaży towarów objętych zamówieniem. 

FORMY DOSTAWY I PŁATNOŚCI

  1. W przypadku zakupu produktów elektronicznych link umożliwiający zapisanie produktu na swoim dysku twardym zostanie przesłane na adres email podany w procesie zakupy.
  2. W przypadku dostępu do kursu online na podany w procesie zakupu adres email zostanie najdalej w ciągu 24h przesłana informacja o dostępnie do kursu to jest link do strony kursu, login i hasło do logowania.
  3. Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:
    1. przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    1. płatność za pośrednictwem serwisu on-line: PayPal, larta debetowa lub kredytowa, Blik lub Przelewy 24.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Po złożeniu przez Kupującego zamówienia, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
  2. Czas realizacji zamówienia każdorazowo wskazany jest w opisie produktu. Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
  3. Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.
  2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach sprzedaży towarów wytworzonych według specyfikacji Konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych. Oznacza to, że Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu towaru wykonanego na zamówienie Konsumenta lub na życzenie Konsumenta zmodyfikowanego.
  3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  4. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
  5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym najtańszy dostępny w Sklepie koszt dostarczenia produktów (jeśli koszt pokrył Konsument) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
  7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA WADY

  1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  3. Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
    1. żądać wymiany produktu na wolny od wad,
    1. żądać usunięcia wady,
    1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
    1. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  4. Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.
  6. Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy.
  7. Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Kupującego wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
  3. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówienia.
  4. Sprzedawca może przetwarzać dane osobowe Kupującego również w innym celu niż realizacja zamówienia po uprzednim uzyskaniu stosownej zgody Kupującego.
  5. Sprzedawca gwarantuje poufność wszelkich udostępnionych mu danych osobowych.
  6. Dane osobowe są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, a ich przetwarzanie odbywa się w zgodzie oraz na warunkach określonych szczegółowo w:
    1. ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1422),
    1. ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1182),
    1. rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. Nr 100, poz. 1024).

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
  3. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,
  4. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
  5. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  6. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
  7. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Informacje o towarach, prezentowanych na stronach sklepu, w szczególności ich opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili zawarcia umowy przez Kupującego.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
  4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Kupującego.